• Bistrița, Drumul Cetății, nr.19, Bistrița-Năsăud

Returul produselor se supune Ordonanței nr.34/2014: Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv în termen de 14 zile de la primirea produsului.

ATENȚIE! Costul transportului pentru retur este suportat integral de client.

Pentru a beneficia de returul produselor trebuie să completați în cel mult 14 zile de la primirea coletului un formular de retur disponibil aici

Starea produselor returnate

Colacii returnați trebuie să fie în stare bună, cu spire neîncâlcite iar conductorul să aibe lungimea inițială.

Nu se acceptă colaci cu conductorul fragmentat sau tăiat în diverse lungimi!

Comenzile speciale realizate pe baza mostrelor nu se pot returna.

Puteti solicita returnarea produsului daca:

  • Produsele v-au fost livrate gresit:
    Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să ne semnalați cât mai curând acest lucru pentru a vă înlocui produsul. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de IPROEB.
  • Produsul prezinta deteriorari:
    Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, nu au folia de protecție sau  folia de protecție ruptă, au spire încâlcite sau tăiate, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Dacă totuși ați recepționat coletul iar colacul prezintă deteriorări sub folia de ambalaj, puteți cere returnarea cu condiția ca lungimea totală a colacului să fie aceiași.
  • V-ati razgandit si nu mai doriti achizitionarea produselor.
    În acest caz, cheltuielile de returnare vor fi suportate de Cumpărător adică de dvs.. Produsele vor fi trimise în folia originală, ambalate corespunzator pentru transportul prin curier. Nerespectarea acestor conditii poate duce la rambursarea parțială sau chiar la refuzul returnării întregii comenzi. Rambursarea contravalorii produsului se va face în maximum 30 zile de la retur în contul bancar pe care îl specificați dvs.

Pentru a cere o returnare, vă rugam sa completati formularul de sesizari  și veti fi contactat/ă ulterior de către o persoană de la departamentul Retail și Online.

 

ro_RORomână